Speedwriting workshop i Kina

Præsentation af dansk-kinesisk speedwritingworkshop den 22. og 23. november 2019 på Juyin Theatre som en del af Beijing Fringe Festival i Kina. Det var et samarbejdsprojekt mellem Nydanskeren Jimbuts Kulturforening, Teater Grob og Beijing Fringe Festival.

Kreditliste

Medvirkende dramatikere: Dora Cheng (CHN), Xiao Jing (CHN), Henrik Szklany og Anna Skov.

Medvirkende skuespillere var Liu Xiaorong(CHN), Qiu Haixu (CHN), Xu Xin (CHN), Xiao Xiao(CHN) og Wang Xiangyu (CHN).

Gritt Uldall-Jessen (dramaturg) og Jesper Pedersen (iscenesætter) stod for speedwritingworkshoppen.

Jimbut Jun Feng var tolk og stod for oversættelsen af teksterne til henholdsvis dansk og kinesisk.

Nydanskeren Jimbuts Kulturforening stod for fundraising og produktion. Workshoppen var støttet af Statens Kunstfond og S.C. Van-fonden.

Fotos: Li Yan, Zeng Ming, Jun Feng